Двудневно пътуване с #RenaultKadjar

renault-kadjar-test-drive-petiemod

Приятели, днес ви взимам на двудневно пътешествие с #RenaultKadjar до Букурещ. Преди около месец получих покана за тест-драйв на Renault Kadjar от Renault България и буквално не можех да повярвам. Досега съм имала възможността да работя с козметични, модни и лайфстайл брандове, но за подобен проект само съм и мечтала. За мен беше огромен комплимент и съм изключително благодарна на организаторката, че ме покани <3 .

За тези два дни имахме изградена програма и трябваше да се придържаме към нея. Преживяхме толкова много, че трудно бих могла да опиша всичко в детайли, но все пак, в следващите редове ще се опитам ви потопя в прекрасното 48-часово преживяване.

Тръгнахме към 10 часа от София. Дванайсет жени с три коли #Kardjar се отправихме към Букурещ. Аз бях с блогърския състав – Ели от Мademoisellie и Ванина от Style Inspiratrice. Мили и много слънчеви момичета.

renault-kadjar-test-drive-petiemod

Не знам дали сте следили сторитата ми, но първия ден една от колите спука гума. Това постави на карта, не само нервите и търпението на някои от нас, но се оказа и опит, който не бихме преживявали в други обстоятелства. Опитахме се сами да сменим гумата на колата, но за съжаление не ни се получи. И докато две от дамите чакаха помощ, ние продължихме към втората спирка от #Kadjarmeetsart. След около час шофиране (оставайки с две коли трябваше в едната да се съберат 6 жени докато третата е в изправност) се озовахме на едно райско местенце в село Мечка – Seven Generations Winery & Spa . Винен и спа комплекс намиращ се в близост до река Дунав, заобиколен от долина, обсипана с няколко, стотин декара лозя. Вълшебство за всеки любител на природата, чистия въздух и тишината. Примряли от глад, пътувайки от сутринта, домакините ни нагостиха с прясно агнешно, хубаво, бяло вино и бисквитена торта. Сега, пишейки тези думи получавам слуноотделяне :D. Толкова да обичам да си хапвам…

Приеха ни много топло и с отношение към всяка една от нас. Разказаха ни историята на комплекса, а аз като най-любопитна, разпитах в детайли за посетителите, за храната, която готвят, за мероприятията, които правят. Райско местенце, което заслужава внимание и за което повече българи трябва да знаят.

Част от плана беше да посетим Националният музей за съвременно изкуство, но тъй като спуканата гума помрачи плановете ни, а и времето минаваше неусетно, се насочихме директно към гурме ресторанта.

Резервацията ни в ресторант The Artist беше за 9 часа. Закъсняхме с повече от час, но това не ни попречи да се отдадем на сладки приказки, хубаво вино и вкусна гурме храна.

Опитахме от почти всичко в менюто. А освен това получавахме и комплименти от шеф готвача. За първи път съм гост на такъв ресторант. Традиционни продукти, но направени по съвършено различен начин, който е присъщ само за гурме кухнята. Голямо ядене падна, не искам да ви лъжа. Сорбето, беше най-вкусното, което съм опитвала. Различни, иновативни и с отношение към детайла. Така бих определила всяко едно от ястията, които ни поднесоха. Към 1:30 вече нямах място нито за пиене, нито за ядене. Исках да се приберем в хотела и да положа снажно тяло :D.

Хотелът не случайно се намираше на 10 минути от ресторанта, затова задружно се отправихме към него. Леко подпийнали, супер весели и с женски хумор се забавлявахме по пътя към Venice Boutique Hotel . Тук отново ни приеха много радушно и гостоприемно, а когато се прибрах в стаята си (която беше само за мен) се размазах от кеф. Момичешка, много свежа, чиста и изключително семпла. Стил, който много обичам и за дома. А тя наистина беше като малък дом, дори и за нощ <3

venice-boutique-residence-coffee-time

Петък сутринта – събудих се рано, предполагам бях единствената станала около 6:30, но знаете, че аз не спя много. А и много обичам, когато отворя очи, на мига да отпия глъдка кафе.

Затова станах, оправих се и слязох да си взема една чаша. Дори часът да показваше малко преди 7, закуската беше сервирана и реших да си открадна за стаята. Имах време, за никъде не бързах, защо да не си изпия кафето в леглото и да си релаксирам още малко.

breakfast-at-venice-boutique-residence-petitemod-renault-bulgaria

Денят беше пред нас. Имахме време, вече не следвахме никакъв план, затова решихме да направим кратка обиколна на града. Много е хубаво да попаднеш в група, в която суетата липсва. Толкова се смяхме с момичетата, че сега благодаря на себе си, че реших да се впусна в това приключение. Дами от различни социални медии, блогъри, журналисти, ПР-ри, голяма група от млади и образовани жени.

test-drive-wirh-renault-kadjar

petitemod-at-test-drive-with-renault-kadjar

petitemod-renault-kadjar-test-drive

И нали сме на тест драйв, да не пропусна да ви разкажа за усещането да шофираш #RenaultKadjar. Учила съм се да карам автомобил с ръчни скорости, беше стара и леко риждясала кола.

За първи път имах възможността да шофирам автомобил с автомачитните скорости. Сядайки зад волана се притесних. Дори гласно си го казах. Не знаех дали ще ми се получи – “Ама как ще тръгна?”, “Как да намаля?”, “Оле, да не взема да натисна спирачката и да полетим?!” . Въпроси, които на пръв поглед са безумни, но не знаех как ще усетя колата. След като на място свикнах с педалите, изведнъж просто тръгнах и сякаш цял живот бях карала автоматик :D. Оказа се много по-лесно за шофиране, отколкото си представях.

0ce2e6a1-adf2-4a1c-b5da-2985e34f402e.jpgТук даже няма нужда от финал. Не, греша… Това се оказа най-хубавото преживяване, което блогът е могъл да ми предостави <3